مزایای فر برقی + بروزرسانی ۱۴۰۳

از مزایای فر برقی تنوع بالای محصول میباشد، اولویت اول متخصصین در بین انواع فر به شمار می آیند و تمامی انتظارات افراد از یک فر توکار مرغوب را برآورده می سازند.

“طعم لذت را با فر برقی احساس کنید: تازگی و خلاقیت در هر غذا”

فر برقی یکی از دستگاه‌های کاربردی در آشپزخانه است که بسیاری از خانواده ها از آن به عنوان یکی از وسایل پخت و پز استفاده می کنند. با توجه به این که پخت و پز غذا برای سلامتی بدن بسیار حائز اهمیت است، فر برقی با قابلیت تنظیم دما و زمان پخت مناسب است که به شما امکان می دهد غذا را به درستی پخت کرده و از مواد غذایی سالم و با کیفیت استفاده کنید.

نصب و راه اندازی این فرها در آشپزخانه، بسیار آسان و راحت است و با متصل کردن دوشاخه ی محصول به پریز برق، آماده ی ارائه ی خدمات به شما می گردد.

مزایای بهترین فر برقی

زمانی که می خواهید غذای برشته درست کنید یا کبابی کنید و یا می خواهید غذای خود را گریل کنید فر برقی  پیشنهاد مناسبی می باشد. فر برقی از هوای گرم داخل دستگاه و جریان آن به وسیله فن، برای پخت غذا استفاده می کند. با توجه به اینکه گرما به طور یکنواخت روی ماده غذایی پخش می شود، نسبت به انواع فر های دیگر عملکرد بهتری دارد. از مزایای فر برقی ابعاد کوچک آن می باشد که برای آشپزخانه های امروزی که فضای کوچکتری دارند مناسب ترند. با فرهای برقی می توان غذاهایی گریل شده مانند کباب ها، مرغ تنوری، لازانیا و پیتزا و …درست کرد.

فرهای برقی معمولی، دارای ۳ المنت و فرهای برقی جدید تر و پیشرفته تر، دارای ۴ المنت، جهت تامین حرارت درون فر می باشند و بدون هیچ گونه اشعه و پرتوی مضری و به صورت کاملا حرارتی، دمای فر را بالا می برند و هیچ خطری را، با خود به همراه ندارند.

ویژگی های فر برقی “پخت هوشمندانه “

  • پخت یکنواخت
  • سریع بودن
  • دارای برنامه های پخت متنوع به معنی کنترل گرما در جهت های مختلف فر با حرارت های مختلف
  • امکان بسته بودن در حین استفاده از فر که مانع اتلاف انرژی و خارج شدن بوی غذا می شود.برخلاف فر های گاز سوز که نیاز به باز کردن یا داشتن راه ورود هوا برای خاموش شدن های ناگهانی دارد.
  • امکان طراحی و ساخت به صورت تمام لمسی
  • پخت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، در پخت نیمه اتوماتیک کاربر نوع المنت، دما و زمان پخت را تعیین می کند ولی در پخت اتوماتیک کلید این آیتم ها به صورت پیش فرض وجود دارند.فرهای توکار داتیس امکان پخت با برنامه های پیش فرض و پیشرفته از قبیل یخ زدایی و پخت سریع و یکنواخت و پخت تاخیری و…را به شما می دهد.
  • قفل کودک فر برقی این اجازه را به شما می دهد تا کنترل های فر را غیر فعال کنید. این مورد به خانم های خانه دار و دارای فرزند خردسال توصیه می شود.
  • مصرف برق فرهای برقی زیاد نیست، فرهای برقی به علت قابلیت کار کردن با درب کاملا بسته اتلاف انرژی بسیار کمتری داشته و درجه مصرف انرژی بهتری دارند.
  • دوام و کیفیت فرهای برقی لمسی به کارخانه و برند تولید شده بستگی دارد نه به حالت استفاده چرا که در حالت تمام لمسی محصول بهداشتی تر (قابلیت تمیز شدن آسان) کامل تر و زیبا تر ارائه می گردد.
  • فرهای برقی دارای سیستم خود تمیز کننده حرارتی هستند. این سیستم با بالا بردن زیاد دمای داخلی فر، چربی‌ها و آلودگی‌ها را به لایه نازکی از خاکستر تبدیل می‌کند که سپس پاک کردن آن‌ها با یک دستمال مرطوب بسیار آسان می‌شود.
  • تکنولوژی انواع برنامه پخت غذا که مناسب برای نوعروسان و افراد مبتدی می باشد.
  • برای کسانی که می خواهند فر حرفه ای داشته باشند که عمل گرم کردن یا یخ زدایی غذا را داشته باشد مناسب است.

با دانستن مزایای فر برقی هر غذایی را به یک شاهکار تبدیل کنید

  • استفاده از فرهای برقی، موجب ترد شدن و لذیذ شدن غذاها می شود و دوام و ماندگاری این فرها، بسیار بیشتر از سایر انواع فرها می باشد.
  • فن  موجود در این فرها، حرارت را به صورت کاملا یکنواخت در داخل فر، پخش می کند و موجب پخت غذا به بهترین شکل ممکن می گردد. همچنین برنامه های پخت این فرها، بیشتر و متنوع تر می باشد که از میان آن ها می توان، به برنامه ی یخ زدایی در این فر اشاره کرد که شما را از مایکروویو بی نیاز می سازد و به گونه ای سالم تر و ایمن تر، مواد غذایی را آماده طبخ می نماید.
  • فر برقی کنترل دقیقی به روی درجه حرارت دارد که این مزیت باعث می شود در طول پخت درجه حرارت ثابتی داشته باشیم.
  • میزان داغ شدن و درجه حرارت این فرها بسیار بالاتر از فرهای گازی است.
  • ویژگی تمیز کنندگی خودکار هم به دلیل وجود همین حرارت بالا راحت تر شده است بدین صورت که گاها با ایجاد دمای ۹۰۰ درجه سانتی گراد می تواند تمام تکه های باقی مانده از غذا را به خاکستر تبدیل کند.
  • فر برقی مناسب برای پخت و پز خشک می باشد (پخت وپز خشک اصطلاحی است که برای قیاس با فر گازی به کار می برند) این پخت مناسب برای پخت نان و شیرینی و کیک اسفنجی  و … است.

در آخر:

اگر قصد خرید فر را دارید با توجه به مزایای فر برقی، قیمت، تنوع محصول، کیفیت، ضمانت و خدمات پس از فروش، مصرف انرژی فر، عایق بندی بدنه برای حفظ دمای داخلی، تحمل دمای شیشه داخلی، جنس بدنه داخلی، کیفیت درب فر، سیستم فر، سایز و اندازه فر را هنگام خرید مد نظر قرار دهید.

در مورد انتخاب بهترین فر خانگی به نتیجه نرسیدید؟ با ما ادامه بدید

برند اخوان و استیل البرز از برندهای شناخته شده لوازم آشپزخانه هستند. این برند ها در زمینه تولید هود، اجاق گاز، مایکروویو، فر توکار و سینک ظرفشویی سالهاست که فعالیت می کنند . انواع فر را به بازار عرضه میکنند. تولید این حجم فر در مدل های مختلف و با طراحی های منحصر به فرد حاکی از قابلیت ها و توانمندی های بالای این مجموعه ها می باشد.

مطالب مرتبط

نظرهای کاربران (0)