آشنایی با اجاق گاز استیل

در این مطلب شما را با اجاق گاز استیل آشنا می کنیم .همان طور که می دانید گازهای استیل طرفداران زیادی دارند چون هم زیبا و مقاومند و هم افزایش میزان شعله به واسطه تعویض ژیگلورها بدون آنکه آسیبی به گاز وارد شود امکان پذیر است. (ویژه مناطقی که از گاز کپسولی استفاده میکنند و یا فشار گاز پایین دارند.)

گاز توکار استیل

گازهای رومیزی توکار استیل خود به ۲ دسته ساده و آجدار تقسیم می شوند.

اجاق گاز استیل ساده :

مدل های ساده براق و صیقلی تر هستند و به راحتی تمیزمی شوند ولی امکان خش برداشتن شان در آنها وجود دارد.

اجاق گاز استیل آجدار:

مدل های آجدار سطح خشن تری دارند اما در عوض ضد خش است.

در اینجا چند اصل مهم در انتخاب اجاق گاز استیل وجود دارد:

کیفیت صفحه اجاق گاز استیل

♦ صفحه اجاق گاز استیل از متریال استنلس استیل ۸/. mm ساخته شده است.

صفحه استیل نسبت به صفحات شیشه و سرامیک دوام بالاتری دارد و قدرت بیشتر آن برای آشپزی حرفه­ ای مناسب­تر است. به علاوه تمیز کردن و نظافت راحتی دارد.

از مزایای دیگر  استنلس استیل  اجاق گازهای استیل داتیس مقاومت در برابر خوردگی، خش، زنگ‌زدگی و حرارت است. به طور مثال با گذاشتن قابلمه کاملا داغ روی صفحه گاز مشکلی برای آن ایجاد نمی­شود.

نوع و جنس شبکه و سر شعله

♦ شبکه های اجاق گاز در دو نوع میله ای جنس با پوشش لعاب وجنس چدن تولید می شود که چدن استحکام و کیفیت بیشتری دارد.

♦ معمولا اجاق گاز رومیزی صفحه ای استیل شامل 5 شعله با ابعاد و توان حرارتی متفاوت است. توان حرارتی گاز کاملا پاسخگوی نیازهای آشپزی روزانه در حجم زیاد است.

♦ شعله (پلوپز) معمولا با توان ۳.۸کیلو وات قدرت استاندارد و بالایی دارد.

♦ راندمان حرارتی بالا در کنار طراحی و ساختار دقیق اجزا، دلیل قرار گرقتن گازهای رومیزی داتیس در رتبه َA مصرف انرژی می باشد.

ترموکوپل 

♦ سیستم ایمنی جهت قطع جریان گاز در صورت خاموش شدن شعله های اجاق و یا فرمی باشد.

ترموکوبل TOP TIME به ترموکوبلی گفته می شود که بتواند زیریک ثانیه شعله را نگه دارد که درترموکوبل های برای این منظور استفاده شده است.

فندک اتوماتیک

♦ با وجود این قابلیت با چرخاندن ولوم های اجاق شعله به صورت اتوماتیک روشن خواهد شد و دیگر نیازی به زدن دکمه فندک نمی باشد.

اکثر تجهیزات گازسوز اجاق گاز صفحه ای استیل ، از شرکت SABAF ایتالیا تهیه شده­ اند که از بزرگترین تولید کنندگان مشعل و تجهیزات گازسوز دنیا می­باشد.

برای انتخاب اجاق گاز شیشه ای یا استیل تردید دارید؟ کلیک کنید.

وبسایت درتودر با پخش انواع اجاق گازهای استیل و شیشه ای ، فر توکار برقی ، فر برقی گازی ، هود ، سینک و مایکروویو در خدمت مشتریان باسلیقه و سخت پسند می باشد

مطالب مرتبط

نظرهای کاربران (0)